Automatisk Fakturahåndtering

Spar op til 70% på din tid og få 20% rabat på licensen ved køb via EfB.

Aftalen betyder for dig og din virksomhed bla.:

  • Automatisk håndtering af omkostningsfakturaer, indkøbsordrer, udlæg, kontraker og elektroniske fakturaer.
  • Spar op til 70% af den tid der i dag bruges på manuel håndtering af fakturaer.
  • Intelligent afløftning af data fra leverandørfakturaer, også på varelinjeniveau.
  • Integrationer til 50+ økonomisystemer, deriblandt Navision, C5, XAL, Dynamics AX, e-conomic og Movex.
  • 4.500 virksomheder har allerede automatiseret deres fakturahåndtering med Palette løsningen.
  • Fås både som Cloud eller on-premise installation.
  • Godkend faktura på farten med mobiladgang.

Er jeres virksomhed interesseret I at høre nærmere om samarbejdet mellem EfBusiness og Share IT, er I velkommen til at kontakte Share IT eller EfBusiness. Vi stiller også gerne op til et uforpligtende møde, hvor vi kan præsentere jer for mulighederne med Share IT´s løsninger.

 

Læs mere om Automatisk Fakturahåndtering